Má smysl zajít na kurz kreslení pravou hemisférou?

O všem možném i nemožném

Má smysl zajít na kurz kreslení pravou hemisférou?

Příspěvekod Ludwig » 2. listopad 2013 11:56

Poslední dobou jsem začal trochu více kreslit tužkou a zaujaly mě nabídky na kurz kreslení pravou mozkovou hemisférou. Má s tím někdo nějakou zkušenost? Vyplatí se to? Naučím se tam něco nového? Nebo to je jen způsob jak vytřískat z lidí prachy?

A co jiné kurzy kreslení - máte nějaké zkušenosti, byli jste na nějakém? Jsem amatér, kreslím si pro radost, ale rád bych tento koníček někam dále posunul.
Hodnocení: 0
Ludwig

IP: 109.80.238.1xx

Reputace: 0

Re: Má smysl zajít na kurz kreslení pravou hemisférou?

Příspěvekod admin » 5. listopad 2013 20:39

Také nad tímto kurzem uvažuji - nebo spíše obecně o nějakém kurzu kreslení, cítím, že tam mám velké rezervy.

A jinak kamarádka, co na tomto kurzu byla, tak říkala, že o tu hemisféru až tak moc nejde, a že největší marketingový trik spočívá v těch ukázkách kresby před kurzem a po kurzu, kde je vidět ohromný rozdíl. Ale fígl je v tom, že na kresbu na začátku kurzu mají lidi asi tak jednu hodinu, pak se školí, takže se přece jen něco nového naučí a na kresbu "po kurzu" mají třeba 4 hodiny. Takže bacha na to, moc bych si od toho nesliboval. Ale jsou to informace z druhé ruky a z jednoho kurzu, možná, že ty ostatní jsou jiné - nezažil jsem, takže nevím.

Každopádně také uvítám další názor!
Administrátor a tvůrce webu http://ilustrator.cz
admin
Administrátor

Příspěvekod hammin » 7. listopad 2013 14:36

Mne pripada, ze tyhle kurzy za moc nestoji, v posledich letech se vyrojily jak houby po desti, to uz bych radeji doporucoval zkusit nejaky kurz na umelecke skole.
hammin

IP: 109.80.238.1xx

Příspěvekod zorart » 7. listopad 2013 15:22

Zdravím všechny.
Kreslení pravou mozkovou hemisférou je metoda jak naučit člověka kreslit a je velice funkční.